Sabtu, 20 April 2013

on Leave a Comment

Adakah Cinta Pertama Sentiasa Cinta Benar?







Dear :  Adakah cinta pertama dan benar suka saLing ekskLusif?

Saya berkata : jawapan pendek :   NO

Jawapan panjang : Terdapat satu biLion jenis cinta ... Anda tahu ni pun , sudah tentu ... Anda suka adik-beradik anda satu cara & rakan baik anda yang Lain ... Tetapi cinta romantis mempunyai sesuatu yang "benar" untuk menawarkan setiap kaLi anda terjatuh ke daLamNya ...

Dan apa yang "benar" kaLi pertama anda jatuh cinta mungkin keLihatan sangat sekejap atau mungkin ia akan keLihatan sangat mendaLam kerana anda akan meLihatNya kembaLi ... Tetapi , setiap suka duka anda akan mencari dan akan mengajar anda sesuatu yang baru ...

Sudah tentu , besar kemungkinan bahawa cinta pertama anda hanya CINTA pada anda sahaja ... Saya mempunyai beberapa kawan-kawan , mereka mempunyai perkahwinan bahagia dan keLuarga bahagia ... (termasuk saya) yang begitu gembira untuk mempunyai beberapa jenis cinta dan semua mereka keLihatan sangat benar daLam bercinta dan menyintai ...

Menikmati ia ........

Anda mempunyai rakan-rakan yang berbeza atas sebab-sebab yang berbeza ... Saya rasa anda juga boLeh mempunyai perasaan yang berLainan bagi musim yang berbeza (atau peringkat daLam hidup anda) ... Jadi ... tidak , cinta pertama dan cinta sejati tidak saLing ekskLusif ... Cinta pertama anda boLeh menjadi cinta sejati .... Ia boLeh tahan Lama, segaLa-gaLaNya , memuaskan dan kasih sayang terakhir anda ...

WaLau bagaimanapun , saya percaya anda tidak terhad kepada hanya satu cinta sejati daLam hidup anda ... Harapan , keperLuan anda dan keinginan (mengenai cinta) boLeh mengubah / tumbuh seperti yang anda Lakukan , sepanjang hidup anda ... Kami makhLuk yang sentiasa berubah ... Saya tidak mempunyai kepentingan daLam avokado apabiLa saya masih muda , tetapi saya pasti tidak suka mereka sekarang ...

Serius , siapa dan bagaimana anda suka , mungkin berubah semasa hayat anda (waLaupun ia bukan satu keperLuan untuk semua orang) ... Jadi fLeksibeL dengan kasih sayang dan ia akan menjadi fLeksibeL dengan anda ... Saya dapati fLeksibiLiti untuk menjadi satu aspek yang sangat underrated untuk APA-APA jenis cinta ...  
♥ ♥





0 ulasan:

Catat Ulasan

♥..... Princess Flynn's ..... ♥. Dikuasakan oleh Blogger.

Happiness In This World and The Hereafter ..... ♥

"If you Love two people

and then you choose

the latter because

if you loved the first person

you will not have

a second person ..."

Catatan Popular

Don't Forget To Join US Our Community
×
Widget