Isnin, 27 April 2015

on Leave a Comment

PANAS!!! 7 GAMBAR SELEBRITI INDONESIA TERSEBAR TANPA PAKAIAN ???

1. SHiNTA BACHiR



Pada suatu masa yang lalu, Shinta Bachir tengah diterpa dengan gosip seiring dengan kemunculan video telanjang dada yang telah diduga adalah dirinya. Video tersebut menampilkan Shinta tengah berganti pakaian di salah satu ruangan dan seseorang dengan sengaja telah merekamnya.

Video berdurasi hampir satu setengah minit tersebut dengan jelas menampilkan bahagian dada Shinta. Ketika mengenal pasti, wanita cantik tersebut mengakui bahwa orang di dalam video tersebut memang dirinya. Namun dia mengungkapkan bahawa memang ada seseorang yang dengan sengaja menyebarkan dengan niat tidak baik.


2. Nikita Mirzani




Artis seksi ini memang kerap membuat goncang Indonesia dengan sejumlah aksinya yang cukup berani. Ya, beberapa tahun lalu, wajah Nikita muncul di internet dengan topless.

Ketika membuat pengesahan bersama media, Nikita sama sekali tidak mengelak dan mengakui bahawa itu memang dirinya. Dia mengungkapkan bahawa foto tersebut diambil oleh seorang teman beberapa tahun lalu di rumahnya sendiri.


3. Sarah Azhari




Buat pertama kali tersiar foto-foto telanjangnya bersama Rahma Azhari, Sarah Azhari sangat malu. Dia mengaku sebagai mangsa yang teraniaya dan melaporkan hal tersebut ke Mahkamah Konstitusi.


Sarah tidak mahu pada suatu hari nanti, anak-anaknya mengetahui foto-foto bogelnya di internet. Selain itu, Sarah juga mengaku bahawa dirinya sudah terlalu banyak melakukan kesalahan sehingga menyakitkan perasaan orang sekeliling.


4. Rahma Azhari



Lagi, keluarga Azhari tak pernah lepas daripada cerita yang panas dengan gambar dan kisah bogel. Kali ini Rahma Azhari yang jadi mangsa. Sebuah foto topless tersebar meluas di internet yang sangat mirip dirinya.


Ketika diminta keterangan, Rahma mengatakan bahwa itu memang dirinya. Foto tersebut diambil di DreamLand, Bali. Akan tetapi, dia menambah bahawa sebenarnya dirinya masih mengenakan bikini ketika bergambar. 


5. Dewi Perssik



Jika artis yang lain penuh dengan gossip, tidak ketinggalan juga dengan penyanyi dangdut yang seksi Dewi Perssik. Gambar mirip dirinya telah tersebat di laman sosial Twitter.


6. Chelsea Islan




Bulan Februari lalu, tersebar sebuah video berdurasi pendek yang menampilkan seorang wanita mirip Chelsea Islan yang tengah berada di bilik mandi tanpa menggunakan sebarang pakaian dalaman. Dalam video tersebut terlihat dia melepas baju putih dan kemudian melemparnya.


Semasa penjelasan, si ibu mengatakan bahawa orang di dalam video tersebut memang Chelsea, namun itu adalah video lama ketika dirinya masih berusia di bawah 17 tahun. Ketika video tersebut tersebar meluas di internet, Chelsea mengaku dia berada dalam keadaan tertekan.


7. Pemela Savitri



Ini kesah yang terbaru dan menggemparkan Indonesia iaitu Pamela Savitri dengan gambarnya  berpakaian sehingga menampakkan payudaranya telah tersebar meluas di internet. Melalui akaun instagram peribadinya telah mempamerkan payudaranya yang sangat jelas kelihatan.

Masih belum jelas adakah gambar-gambar dari akaun instagram Pamela tersebut adalah akibat dihack atau gambar sebenar dirinya. Beberapa gambar sempat dipadamkan, meskipun ada beberapa gambar masih kekal di dalam akaun instagram Pamela.





0 ulasan:

Catat Ulasan

♥..... Princess Flynn's ..... ♥. Dikuasakan oleh Blogger.

Happiness In This World and The Hereafter ..... ♥

"If you Love two people

and then you choose

the latter because

if you loved the first person

you will not have

a second person ..."

Catatan Popular

Don't Forget To Join US Our Community
×
Widget