Rabu, 1 April 2015

on Leave a Comment

Telefon Awam Mudah Alih di India ...

Telefon Awam di India


Terdapat telefon awam banyak di India, dan mereka beroperasi menggunakan sama ada tunai atau kad telefon. Kad telefon boleh dibeli di kedai-kedai sudut dan kedai elektronik.

Selain telefon awam anda akan mendapati banyak kafe telefon di India. Mereka dirujuk sebagai Pejabat Public Call (PCO) dan menawarkan perkhidmatan panggilan tempatan, kebangsaan dan antarabangsa. Sesetengah daripada mereka menawarkan faks dan Internet perkhidmatan tambahan. Caj mereka berbeza bergantung kepada jenis panggilan (kebangsaan, antarabangsa) dan masa panggilan. Memanggil 22:00-08:00 dan pada hujung minggu biasanya paling murah. PCOS adalah pilihan yang baik untuk panggilan antarabangsa kerana banyak daripada mereka menggunakan Voice-over-IP (VoIP) dan, oleh itu, adalah agak murah.

Sebagai pengunjung, seseorang boleh membuat panggilan tempatan, dalam negeri dan antarabangsa dengan menggunakan telefon dari bilik hotel yang, telefon awam atau menggunakan sel / telefon bimbit yang.

Ini antara telefon awam yang disediakan di seluruh kawasan India, ceruk dan mane sahaja pelusuk and a pasti akan menemui dan tidak sukar jika and a ingin membuat panggilan, hehe ...








Manakala ada seorang lelaki dilihat menolak troli yang penuh dengan dua telefon awam yang beroperasi dengan syiling ... TenagaNya di kuasai oleh bateri, telefon ini telah dibeli dari sebuah syarikat telekomunikasi. Pada setiap hari, dia memperuntukkan pendapatan perniagaan telekomunikasi dan menyimpan keuntungan daripadanya ...








0 ulasan:

Catat Ulasan

♥..... Princess Flynn's ..... ♥. Dikuasakan oleh Blogger.

Happiness In This World and The Hereafter ..... ♥

"If you Love two people

and then you choose

the latter because

if you loved the first person

you will not have

a second person ..."

Catatan Popular

Don't Forget To Join US Our Community
×
Widget