Ahad, 26 April 2015

on Leave a Comment

SENSASI !!! Manusia BARBiE Cedera Parah Dipukul ???


Hari ini kita boleh mencari barang permainan atau boneka di kedai-kedai, shopping atau di tepi-tepi jalan serta dimana-mana sahaja di dunia ini apa yang kita inginkan.

Tetapi mereka tidak dikeluarkan oleh jenama terkenal barang permainan seperti Mattel! Mereka adalah manusia dengan nama sendiri, serta mempunyai ibu bapa, adik-beradik dan segala-galanya ada !!!



Kebanyakkan orang begitu taksub dengan apa dilihat seperti menganggap pasangan ini merupakan barang permainan yang amat terkenal untuk dijadikan mainan. Namun, mereka telah menjalani sebahagian besar terhadap pembedahan di seluruh badan dan juga mengamalkan diet yang baik dan pergi ke gym.



Tetapi, hari ini saya akan bercakap mengenai Barbie Valeria Lukyanova dan berasal dari Ukraine.



Pembedahan dan persamaan yang menarik untuk anak patung ini telah berjaya mencapai kemasyhuran di seluruh dunia.



Kali ini Barbie tidak selamat lagi dari jenayah di negaranya kerana kecantikan, beliau telah dipukul dengan kejam oleh beberapa lelaki yang cuba untuk menyerang di rumahnya sendiri dan kemudian beliau dipukul di kepala dan rahang. Kemudian, penjenayah tersebut cuba untuk mencekik beliau. Berita Daily Mail berkata, jika tidak kerana jiran yang memberi bantuan, besar kemungkinan tidak tahu apa yang akan berlaku kepadanya.












0 ulasan:

Catat Ulasan

♥..... Princess Flynn's ..... ♥. Dikuasakan oleh Blogger.

Happiness In This World and The Hereafter ..... ♥

"If you Love two people

and then you choose

the latter because

if you loved the first person

you will not have

a second person ..."

Catatan Popular

Don't Forget To Join US Our Community
×
Widget