Rabu, 5 September 2012

on Leave a Comment

Suami yang Awesom ..... ♥

..... CoupLe Is TotaLLu HaLaL After Nikah  ..... 


  • Saya tak akan jadi suami yang sempurna untuk awak , tapi saya akan berusaha menjadi suami yang terbaik ... 
  • Saya takkan berjanji untuk cinta awak sepenuh hati saya , sebab saya nak Letak ALLAH penuh-penuh daLam hati ini dan baru awak ...
  • Saya takkan berjanji untuk takkan buat awak menangis , tapi biLa saya ada saya akan cuba seka setiap air mata yang menitis semampu saya ...
  • Saya takkan beri harapan untuk bersama awak seLama-LamaNya , sebab suatu hari saya akan pergi juga ...
  • Saya akan ajar awak, tiada jaminan atas setiap perkara yang berLaku. Hidup kita umpama pensiL ... Pasti ada yang memegang hidup kita , iaitu ALLAH ... Jangan berharap pada hidup ... Biarpun awak rasa cukupLah hidup bersama saya , tapi itu masih tak cukup ... Kita kena ajar diri , " There is no guarantee in Life ..."
  • Tapi satu perkara yang saya pasti , saya nak jumpa awak kat syurga nanti ...


0 ulasan:

Catat Ulasan

♥..... Princess Flynn's ..... ♥. Dikuasakan oleh Blogger.

Happiness In This World and The Hereafter ..... ♥

"If you Love two people

and then you choose

the latter because

if you loved the first person

you will not have

a second person ..."

Catatan Popular

Don't Forget To Join US Our Community
×
Widget