Khamis, 19 Julai 2012

on Leave a Comment

Tips Pasangan PaLing MenyebaLkan ...

BiLa curang berLaku?? Bila si dia merasa tidak bahagia bersama kita


SEJATINYA, kehadiran kekasih mampu memberikan kebahagiaan dan memotivasi hidup Anda menjadi Lebih baik.. Namun nyataNye, hubungan asmara di antara Anda berdua tak seLamanya berjaLan baik.. RupaNye, sesetengah pasangan mendapati kekasihnya sebagai pasangan yang mengerikan.. Tentu sahaja, Latar beLakang sikapNya yang muLai berubah dan tidak Lagi menjadi pasangan yang kite kenaL seperti duLu.. BiLa haL ni daa terjadi, maka kite pun wajib waspada..
Untuk terhidar dari masaLah yang satu ini, Anda perLu mengenaLi ciri-ciri kekasih yang mengerikan nie terLebih dahuLu.. Antaranya :

☼   Mendekati kerana Wang ...
 Tak terhindarkan, kini setiap wanita semakin terpengaruh.. Melihat Anda begitu senang didampingi dan juga memiliki karier cemerLang, bukan aLasan baginya untuk tidak memanfaatkanNya. TerLebih Lagi, bile si die baru jew kehiLangan pekerjaan dan harus membayar berbagai tunggakan seperti kredit kad yang seLama ini tertunggak.. MenurutNya, pasangan Lah satu-satunya penyeLesaian untuk seLuruh permasaLahan kewanganNya.. Namun, daLam ekonomi sedang tersepit, maka dia tak segan meninggaLkan Anda untuk mendapatkan pasangan Laen, yang boLeh menjamin mase depan diriNye.. Jadi, berhati-hatiLah dengan tipu musLihat setiap pasangan satu nih..
 
    Dia mampu membuat PasanganNye meLakukan apa saja ...
Sesetengah pasangan, seLaLu memaksa pasanganNya menuruti keinginanNya.. Hebatnya Lagi, ape pun yang dikatakanNya seLaLu dituruti pasanganNya.. WaLaupun daLam keadaan tersepit, tak sikit pun pasangan nih mampu menyeLesaikan semue pekerjaanNya kerana terLaLu memikirkan kemahuan pasangan yang perLu dituruti.. SeLain itu, setiap pasangan seperti ini akan terus mengikuti perintah.. Maka Anda berada di daLam keadaan yang cukup memprihatinkan kerana haL ini akan terus berterusan seLama mana Anda masih berhubungan denganNya..
  
    Diam-diam dia membenci Anda ...
Mungkin haL ini tak Anda sadari sepenuhnya.. Namun di beLakang Anda, kekasih rupaNya sangat membenci Anda.. Mungkin jew ini disebabkan dirinya tak puas dengan perLakuan Anda atau hubungan mereka yang begitu membosankan.. Jadi jangan hairan biLe si dia selalu membeLakangkan Anda.. HaL paLing mengerikan bagi wanita adaLah mendapati kekasihnya bersama dengan wanita Laen. Mungkin Anda beLum secara Langsung mendapati kekasih tengah asyik bersama dengan yang Lain.. Namun, Anda sebaiknya berhati-hati dengan geLagat pasangan yang muLai berubah, seperti rajin menghubungi wanita Lain..


0 ulasan:

Catat Ulasan

♥..... Princess Flynn's ..... ♥. Dikuasakan oleh Blogger.

Happiness In This World and The Hereafter ..... ♥

"If you Love two people

and then you choose

the latter because

if you loved the first person

you will not have

a second person ..."

Catatan Popular

Don't Forget To Join US Our Community
×
Widget